VModel Handleiding

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Emma
Admin

24, female

VModel

Admin

VModel Handleiding

from Emma on 05/16/2016 08:02 PM

Er is nu een VModel handleiding voor de beginners van  VModel. Je kan hem vinden onder 'Home'. We zijn nog bezig met de regels omdat we daar graag wat meer aandacht aan willen besteden.

Heb jij nog een opmerking of iets wat er nog bij kan?
Laat het hier dan even weten :)

Admin1.png

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: VModel Handleiding

from lisalove28 on 05/17/2016 08:06 PM

ik vind het een goeie handleiding alleen ik heb een paar tips =

* Als de moderators bekend zijn , maak dan ook een kopje met als titel de moderators en zet daaronder wie de moderators zijn en welke functie ze hebben .

* Bij regels moet je zorgen dat het niet al te lang wordt , zorg ervoor dat de regels duidelijk zijn en niet dat er hele stukken tekst aan zitten terwijl je het ook eenvoudig kan maken en goed begrijpbaar.

* Zorg ervoor dat ook voor de handleiding instaat dat op forum enz.  nieuwtjes tot updates tot hulp instaat . Als er bijvoorbeeld geen nieuwtjes topic is , dan is dat niet handig . Maak er dan 1tje waarin instaat over de nieuwe dingen op VModel.

Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen , als ik nog meer ideeen heb of als u admin nog hulp nodig heeft , ik sta beschikbaar ook voor mijn medespelers    

Reply

Emma
Admin

24, female

VModel

Admin

from Emma on 05/23/2016 07:00 PM

Bedankt voor de tips! Erg handig

Admin1.png

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

from lisalove28 on 05/24/2016 04:54 PM

graag gedaan

Reply

Jarissax

26, female

Selfie Model

from Jarissax on 05/26/2016 09:16 PM

ik vind het een goeie handleiding alleen ik heb een paar tips =

* Als de moderators bekend zijn , maak dan ook een kopje met als titel de moderators en zet daaronder wie de moderators zijn en welke functie ze hebben .

* Bij regels moet je zorgen dat het niet al te lang wordt , zorg ervoor dat de regels duidelijk zijn en niet dat er hele stukken tekst aan zitten terwijl je het ook eenvoudig kan maken en goed begrijpbaar.

*Zorg ervoor dat ook voor de handleiding instaat dat op forum enz. nieuwtjes tot updates tot hulp instaat . Als er bijvoorbeeld geen nieuwtjes topic is , dan is dat niet handig . Maak er dan 1tje waarin instaat over de nieuwe dingen op VModel. Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen , als ik nog meer ideeen heb of als u admin nog hulp nodig heeft , ik sta beschikbaar ook voor mijn medespelers

Misschien voor het Moderator idee, dat je ipv een kopje met 'Moderator' een kopje met 'Het team' doet. Dan kan je daar namelijk meerdere functies in doen, als er al meerdere functies komen dan.
Ik snap eerlijk gezegd je laatste punt niet haha. Kan je die nog even uitleggen?

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

from lisalove28 on 05/29/2016 10:36 AM

ja goed idee , o dat laatste is gewoon dat ik me aanbiedt voor die moderator verkiezingen maar dat is nu nog niet echt nodigg

Reply

« Back to forum