Suche nach Beiträgen von Jarissax

Die Suche lieferte 9 Ergebnisse:


Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Ik voel me nu wel even erg alleen hoor

von Jarissax am 26.05.2016 10:01

Ja pfft. Ik ben de enige online!?

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: VModel Handleiding

von Jarissax am 26.05.2016 09:16

ik vind het een goeie handleiding alleen ik heb een paar tips =

* Als de moderators bekend zijn , maak dan ook een kopje met als titel de moderators en zet daaronder wie de moderators zijn en welke functie ze hebben .

* Bij regels moet je zorgen dat het niet al te lang wordt , zorg ervoor dat de regels duidelijk zijn en niet dat er hele stukken tekst aan zitten terwijl je het ook eenvoudig kan maken en goed begrijpbaar.

*Zorg ervoor dat ook voor de handleiding instaat dat op forum enz. nieuwtjes tot updates tot hulp instaat . Als er bijvoorbeeld geen nieuwtjes topic is , dan is dat niet handig . Maak er dan 1tje waarin instaat over de nieuwe dingen op VModel. Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen , als ik nog meer ideeen heb of als u admin nog hulp nodig heeft , ik sta beschikbaar ook voor mijn medespelers

Misschien voor het Moderator idee, dat je ipv een kopje met 'Moderator' een kopje met 'Het team' doet. Dan kan je daar namelijk meerdere functies in doen, als er al meerdere functies komen dan.
Ik snap eerlijk gezegd je laatste punt niet haha. Kan je die nog even uitleggen?

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Serie's

von Jarissax am 26.05.2016 09:09

Ik kijk eerlijk gezegd heel veel series haha. Ik kijk: Reign, American Horror Story. Teen Wolf, Once Upon a Time, Hannibal, Game of Thrones (Net begonnen) en nog een paar anderen. Whoops!

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Hoeveel leden heeft VModel eigenlijk?

von Jarissax am 26.05.2016 09:07

Cool!

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Back to school 2 ( op VModel )

von Jarissax am 26.05.2016 09:07

Ik wil wel meedoen! Dan speel ik voor de volwassenen haha.


Maar ik denk dat er teveel spelers worden gevraagd voor dit spel. Er zijn niet veel leden hier erg actief, dus je moet er van uit gaan dat er niet meer dan vijf of zes mensen echt gaan meespelen. :/

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Raad het getal

von Jarissax am 26.05.2016 09:04

Ik wil wel meedoen, maar ik denk dat ik op dit moment niet actief genoeg ben om dit topic in de gaten te houden :(

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Ik snap het gwn niet!

von Jarissax am 26.05.2016 09:04

Ik moet eerlijk zeggen dat dit soort dingen ook bij mijn vriendinnen en ik werden gedaan toen we een jaar of 12 waren. Het is niet leuk, dat weet ik, maar jij moet je zo volwassen mogelijk gedragen en ze negeren. Ze krijgen dan door dat het 'je niet veel doet' en dan beginnen dat soort opmerkingen te vervelen.
Als de kinderen in je klas nog altijd blijven doorgaan en je vindt het echt heel irritant, raad ik het je aan om naar je mentor/leerkracht te gaan. Ze zal dit zeker voor je oplossen :)

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Re: Hoeveel leden heeft VModel eigenlijk?

von Jarissax am 25.05.2016 08:06

Óp dit moment met jou er bij gerekend , 19 . De site is nog best wel nieuw in principe

Oeh, een kleine en gezellige community dan?

Antworten

Jarissax

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 10

Hoeveel leden heeft VModel eigenlijk?

von Jarissax am 25.05.2016 03:06

Ja, want ik zag de link overal op gSm verschijnen maar voor mijn gevoel zitten er eigenlijk niet veel mensen op deze site haha.

Antworten

« zurück zur vorherigen Seite