Vakantie!
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: Vakantie!
from ArianaFan123 on 06/09/2016 03:05 PMIk ga ook naar Frankrijk! Ik ga naar Bretagne twee weekjes
from hravna on 06/10/2016 09:46 PMIk ben net terug van een weekje Mallorca en ik ga in augustus naar Zweden. Frankrijk is ook super gaaf!
admin
from IndyV on 06/11/2016 02:40 PMHey,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn Emma en ik de admins van deze website. Maar nu heeft Emma een probleem, ze kan niet meer inloggen en het wachtwoord opnieuw sturen werkt niet. Emma en ik vinden dit beide heel erg jammer.
Maar Emma gaat een nieuw account maken en dan zal ik Emma weer admin maken dus geen stress. Emma zit meer op deze site dan ik maar dat komt omdat ik het ontzettend druk heb met sport en school. In de zomervakantie zal ik heel veel online zijn en hoop dat we dan ook weer nieuwe leden hebben. Ik vind het echt geweldig dat jullie op deze website zitten en ben ook heel blij met de moderator keuze die Emma en ik hebben gemaakt. Als je een keer wilt chatten moet je dat ook gewoon doen, jullie kunnen Emma en mij ook een bericht sturen (Als Emma een nieuw account heeft). Dat vinden we alleen maar leuk, niet spammen svp.
groetjes , Indy

from lisalove28 on 06/12/2016 10:33 AMoke , vandaar dat emma niet meer echt online is
from bakaatje on 07/01/2016 10:20 PMhelaas ga ik niks doen :C
dus dat wrodt gewoon thuis chillen met vrienden
from Bruintjet on 07/02/2016 04:19 PM@bakaatje Dat is ook heel leuk! Ik doe eigenlijk ook nooit iets in de zomervakantie, hoor! 
@Nouvelle Als je het weet laat het me weten, nu ben ik benieuwd!

Reply