Search for posts by IndyV

Search found 4 matches:


IndyV
Admin

22, female

  VModel

Admin

Posts: 4

Re: vakantie <3

from IndyV on 09/22/2016 08:54 PM

Wat leuk om te horen dat er zoveel mensen op vakantie zijn geweest.

Sorry voor het niet online zijn maar ik heb het erg druk gehad met school en een rechtzaak, dit is niet niks en vraagt veel energie en verschillende emoties. Vergeet niet om je vrienden en vriendinnen over deze site te vertellen en blijf lekker chatten.
In ieder geval mijn excuses.

X indy
 

Admin1.png

Reply

IndyV
Admin

22, female

  VModel

Admin

Posts: 4

Youtube!

from IndyV on 07/04/2016 03:46 PM

Hey allemaal,

Zoals jullie wel weten kunnen jullie Vvloggers worden. Jullie kunnen je aanmelden.
We willen graag zoveel mogelijk mensen hebben die hieraan meedoen. Als we te weinig aanmeldingen krijgen dan wachten we tot er meer mensen op deze site zitten. Dit is je kans, en je hoeft niet eens een eigen kanaal te maken ( zo bespaar je tijd en moeite). Wij hopen nog veel leuke aanmeldingen te krijgen (moderators mogen ook).

Liefs, Indy en Emma !

Admin1.png

Reply

IndyV
Admin

22, female

  VModel

Admin

Posts: 4

admin

from IndyV on 06/11/2016 02:40 PM

Hey, 

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn Emma en ik de admins van deze website. Maar nu heeft Emma een probleem, ze kan niet meer inloggen en het wachtwoord opnieuw sturen werkt niet. Emma en ik vinden dit beide heel erg jammer.

Maar Emma gaat een nieuw account maken en dan zal ik Emma weer admin maken dus geen stress. Emma zit meer op deze site dan ik maar dat komt omdat ik het ontzettend druk heb met sport en school. In de zomervakantie zal ik heel veel online zijn en hoop dat we dan ook weer nieuwe leden hebben. Ik vind het echt geweldig dat jullie op deze website zitten en ben ook heel blij met de moderator keuze die Emma en ik hebben gemaakt. Als je een keer wilt chatten moet je dat ook gewoon doen, jullie kunnen Emma en mij ook een bericht sturen (Als Emma een nieuw account heeft). Dat vinden we alleen maar leuk, niet spammen svp.

groetjes , Indy 
 

Admin1.png

Reply

IndyV
Admin

22, female

  VModel

Admin

Posts: 4

Re: Ik ga misschien stoppen , keus ligt bij jullie

from IndyV on 06/05/2016 06:15 PM

Hallo, 

Ik vind het jammer om te horen dat je wilt stoppen. Je draagt al iets bij door lid te zijn van deze site. Wij hebben verschillende mails gekregen en de keuze was erg lastig om te maken. Er komen vast wel weer andere leuke competities voor jou. De andere admin en ik zijn bezig met een wij hopen erg leuk project waar jij misschien ook wel aan kan deelnemen.

Groetjes ,
Admin


 

Admin1.png

Reply

« Back to previous page