Back to school 2 ( op VModel )
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/29/2016 01:51 PM@ admin : haha ik sta voor NL en Ges precies hetzelfde , AK stond ik vorig jaar een 5,4
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from Emma on 05/29/2016 11:01 AMgeschiedenis en aardrijkskunde heb ik nu niet meer Nederlands nog wel dus die van aardrijkskunde en geschiedenis zijn van vorig jaar.
Geschiedenis: 5.9
Aardrijkskunde: 5.4
Nederlands: 7.2
Haha je ziet denk ik wel waarom ik aardrijkskunde en geschiedenis heb laten vallen haah

Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/29/2016 08:41 AMoud rapport misschien ? Het hoeft voor maar 3 vakken he was je goed in die vakken . O ja vergten erbij te vermelden de cijfers als je die prive wilt houden kun je me daarvoor een persoonlijk bericht sturen
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from Evamiler on 05/29/2016 08:38 AMIk weet al mijn cijfers niet
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/28/2016 08:46 AMbeste allemaal de competitie gaat nu beginnen , ik wil graag van elk persoon voor een aantal vakken wat je staat of stond. Uit die gegevens wordt er beslist wie tegen wie gaat . Graag van deze vakke h het cijfer sturen dus gemiddelde : Nederlands , Aardrijkskunde en Geschiedenis
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/27/2016 08:40 AMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
- evamiler
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-admin
- Jarissax
-
-
-
-
-
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from Jarissax on 05/26/2016 09:07 PMIk wil wel meedoen! Dan speel ik voor de volwassenen haha.
Maar ik denk dat er teveel spelers worden gevraagd voor dit spel. Er zijn niet veel leden hier erg actief, dus je moet er van uit gaan dat er niet meer dan vijf of zes mensen echt gaan meespelen. :/
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/26/2016 07:32 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
- evamiler
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-admin
-
-
-
-
-
-
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from Evamiler on 05/26/2016 05:05 PMSuper leuk dat je zoiets doet! Ik doe graag mee zet me maar bij de kinderen!
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/17/2016 08:00 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
- hravna
-
-
-
-
-
-
-admin
-
-
-
-
-
-



Reply




