Ontwerp studio

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Emma
Administrator

24, Weiblich

  VModel

Admin

Beiträge: 29

Ontwerp studio

von Emma am 26.06.2016 05:04

Ik zag dat veel van jullie geen profielfoto hadden dus leek het me een leuk idee om een ontwerp studio te maken waarmee je je eigen avatar kan creeëren. En als jij een beetje creatief bent kan je met het maken van andermans avatars Vpoints verdienen en zo kom je sneller een level hoger!

Admin1.png

Antworten Zuletzt bearbeitet am 26.06.2016 05:04 .

ArianaFan123

22, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 23

Re: Ontwerp studio

von ArianaFan123 am 26.06.2016 05:05

Super leuk! Ik denk dat iemand anders maar voor mij moet maken want ik ben echt niet goed daarin haha

Antworten

Nouvelle

23, Weiblich

  Selfie Model

Beiträge: 17

Re: Ontwerp studio

von Nouvelle am 01.07.2016 09:21

Dat lijkt wel een leuk idee

Antworten

hravna

26, Weiblich

  Selfie Model

Moderator

Beiträge: 13

Re: Ontwerp studio

von hravna am 04.07.2016 10:15

Super idee, gaat heel leuk worden!

Antworten

« zurück zum Forum