Back to school 2 ( op VModel )

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Emma
Admin

24, female

  VModel

Admin

Posts: 29

Re: Back to school 2 ( op VModel )

from Emma on 05/16/2016 06:11 PM

Leuk ik wil ook wel meedoen! Zet mij maar bij de volwassenen

Admin1.png

Reply

lisalove28

24, female

  Hand Model

Posts: 72

Re: Back to school 2 ( op VModel )

from lisalove28 on 05/16/2016 04:32 PM

Deze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.

 

Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .

Deelnemers :

Scholieren:
- hravna
-
-
-
-
-
-

Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-

Reply

hravna

26, female

  Selfie Model

Moderator

Posts: 13

Re: Back to school 2 ( op VModel )

from hravna on 05/16/2016 01:06 PM

Ik wil meedoen! Graag in de scholieren groep

Reply

lisalove28

24, female

  Hand Model

Posts: 72

Back to school 2 ( op VModel )

from lisalove28 on 05/10/2016 08:02 PM

Deze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.

Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .

Deelnemers :

Scholieren:
-
-
-
-
-
-
-

Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-

 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum