Back to school 2 ( op VModel )
First Page | « | 1 | 2
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from Emma on 05/16/2016 06:11 PMLeuk ik wil ook wel meedoen! Zet mij maar bij de volwassenen

Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/16/2016 04:32 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
-
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from hravna on 05/16/2016 01:06 PMIk wil meedoen! Graag in de scholieren groep
Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/10/2016 08:02 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
-
-
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-




Reply



