Search for posts by lisalove28

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  »  |  Last Search found 63 matches:

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Meer leden?

from lisalove28 on 05/21/2016 02:10 PM

Advertenties op sites enzo , of je kunt aan mensen vragen die je kent die dit soort spellen leuk vinden vragen of ze zich willen aanmelden en ook hun kun hun vrienden vragen

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Serie's

from lisalove28 on 05/21/2016 02:09 PM

Ik ben niet echt van series helaas

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: VModel Handleiding

from lisalove28 on 05/17/2016 08:06 PM

ik vind het een goeie handleiding alleen ik heb een paar tips =

* Als de moderators bekend zijn , maak dan ook een kopje met als titel de moderators en zet daaronder wie de moderators zijn en welke functie ze hebben .

* Bij regels moet je zorgen dat het niet al te lang wordt , zorg ervoor dat de regels duidelijk zijn en niet dat er hele stukken tekst aan zitten terwijl je het ook eenvoudig kan maken en goed begrijpbaar.

* Zorg ervoor dat ook voor de handleiding instaat dat op forum enz.  nieuwtjes tot updates tot hulp instaat . Als er bijvoorbeeld geen nieuwtjes topic is , dan is dat niet handig . Maak er dan 1tje waarin instaat over de nieuwe dingen op VModel.

Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen , als ik nog meer ideeen heb of als u admin nog hulp nodig heeft , ik sta beschikbaar ook voor mijn medespelers    

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Back to school 2 ( op VModel )

from lisalove28 on 05/17/2016 08:00 PM

Deze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.

Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
-
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-admin
-
-
-
-
-
-

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Handleiding beginners

from lisalove28 on 05/16/2016 05:06 PM

:) als  het kan

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Heeee 3 mensen online

from lisalove28 on 05/16/2016 04:35 PM

ik nu samen met iemand anders

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Wat gaf jij?

from lisalove28 on 05/16/2016 04:34 PM

Ik heb een orchidee gegeven , dure creme ( moeder heeft vervolgens geruild ) en chocolates

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Re: Back to school 2 ( op VModel )

from lisalove28 on 05/16/2016 04:32 PM

Deze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.

Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .

Deelnemers :

Scholieren:
- hravna
-
-
-
-
-
-

Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-

Reply

lisalove28

24, female

Hand Model

Back to school 2 ( op VModel )

from lisalove28 on 05/10/2016 08:02 PM

Deelnemers :

Scholieren:
-
-
-
-
-
-
-

Volwassenen :
-
-