Search for posts by lisalove28
First Page | « | 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | » | Last
Search found 63 matches:
Re: Meer leden?
from lisalove28 on 05/21/2016 02:10 PMAdvertenties op sites enzo , of je kunt aan mensen vragen die je kent die dit soort spellen leuk vinden vragen of ze zich willen aanmelden en ook hun kun hun vrienden vragen
Re: VModel Handleiding
from lisalove28 on 05/17/2016 08:06 PMik vind het een goeie handleiding alleen ik heb een paar tips =
* Als de moderators bekend zijn , maak dan ook een kopje met als titel de moderators en zet daaronder wie de moderators zijn en welke functie ze hebben .
* Bij regels moet je zorgen dat het niet al te lang wordt , zorg ervoor dat de regels duidelijk zijn en niet dat er hele stukken tekst aan zitten terwijl je het ook eenvoudig kan maken en goed begrijpbaar.
* Zorg ervoor dat ook voor de handleiding instaat dat op forum enz. nieuwtjes tot updates tot hulp instaat . Als er bijvoorbeeld geen nieuwtjes topic is , dan is dat niet handig . Maak er dan 1tje waarin instaat over de nieuwe dingen op VModel.
Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen , als ik nog meer ideeen heb of als u admin nog hulp nodig heeft , ik sta beschikbaar ook voor mijn medespelers
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/17/2016 08:00 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
- hravna
-
-
-
-
-
-
-admin
-
-
-
-
-
-
Re: Wat gaf jij?
from lisalove28 on 05/16/2016 04:34 PMIk heb een orchidee gegeven , dure creme ( moeder heeft vervolgens geruild ) en chocolates
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/16/2016 04:32 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
-
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-
Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/10/2016 08:02 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
-
-
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-
-
-
-
-
-
-
Re: Handleiding beginners
from lisalove28 on 05/09/2016 05:16 PMis goed , als ik kan helpen moet je het zeggen

Reply