Search for posts by lisalove28
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » | Last
Search found 63 matches:
Re: Back to school 2 ( op VModel )
from lisalove28 on 05/28/2016 08:46 AMbeste allemaal de competitie gaat nu beginnen , ik wil graag van elk persoon voor een aantal vakken wat je staat of stond. Uit die gegevens wordt er beslist wie tegen wie gaat . Graag van deze vakke h het cijfer sturen dus gemiddelde : Nederlands , Aardrijkskunde en Geschiedenis
from lisalove28 on 05/27/2016 08:40 AMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
- evamiler
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-admin
- Jarissax
-
-
-
-
-
Re: Ik snap het gwn niet!
from lisalove28 on 05/26/2016 07:34 PMik snap wat je bedoelt heb ik ook in mijn klas
from lisalove28 on 05/26/2016 07:32 PMDeze competitie is gebaseerd op het tv programma Back to School 2 . Er zijn 2 groepen van 7 mensen ( ligt aan aantal mensen). De ene groep zijn de scholieren en de andere groep de volwassen . Er zijn verschillende caterogien vakken , zoals engels , aardrijkskunde , nederlands en nog meer . Per groep mag 1 persoon voor 1 vak spelen . Deze personen moet 5 vragen zo snel mogelijk en goed beantwoorden , als het antwoord fout is krijgt automatisch de andere groep 1 punt . Per goed antwoord krijg je een bepaald bedrag . Na 3 rondes is de finale . Als je verliest in de finale of in en van de voorondes lig je eruit . als je 1 vooronde wint ben je zoieso doot naar de finale . Wie de andere partij wegspeelt in de finale wint.
Als je mee wilt doen laat een reactie achter en geef ook aan in welke groep je wilt .
Deelnemers :
Scholieren:
- hravna
- evamiler
-
-
-
-
-
Volwassenen :
-admin
-
-
-
-
-
-
Re: Hoeveel leden heeft VModel eigenlijk?
from lisalove28 on 05/25/2016 04:52 PMÓp dit moment met jou er bij gerekend , 19 . De site is nog best wel nieuw in principe .
Raad het getal
from lisalove28 on 05/21/2016 03:08 PMHoe werkt het ? Ik heb een getal dat tussen de 1 en de 50 zit . Jullie moeten dan raden welk getal ik heb . Iedere persoon die meedoet mag 3 keer raden . Er zijn 3 rondes . Wie de gene is die de meeste rondes heeft gewonnen , wint.
Wie wil er allemaal meedoen .
-
-
ronde 1 winnaar :
ronde 2 winnaar :
ronde 3 winnaar :
Re: waarom
from lisalove28 on 05/21/2016 02:12 PMIk had dat net ook , alleen dan in het engels en toen duits

Reply